dinsdag 17 juni 2014

5e bijeenkomst

Op donderdag 5 juni waren we terug met een 7 tal stikster, die er terug super veel zin in hadden.  Iedereen heeft echt de smaak van het naaien te pakken.  Vier stiksters hebben zich dan ook in het nieuw gezet.  Sommige onder ons stikten nog met een oude naaimachine die ze mochten gebruiken van ma of tante, andere waren in bruikleen.   Daarom was er op onze 5e bijeenkomst veel nieuwe marchandise.



Iedereen had verschillende projectjes mee en wou er direct invliegen om eventueel klaar te zijn tegen het einde van de avond.

Door dit naarstig werken, vergat ik zelf bijna om foto's te nemen.  Gelukkig wees mijn buurvrouw  - aka mijn schoonzus - mij erop dat ik er nog geen genomen had.  Dus vlug nog enkele snapshots.


Gelukkig ben ik niet vergeten om foto's te maken van alles wat de stiksters hebben gemaakt. 


Donderdag 19 juni komen we terug samen!! Kijk er al naar uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten